Postări populare

duminică, 3 ianuarie 2016

"De vorba cu Emma" de Vitali Cipileaga- Recenzie


Produs publicat in 2015 de Bestseller

Data aparitiei: Octombrie 2015
Format: 130x200
Tip coperta: Brosata
Numar pagini: 150
     În prima zi a anului m-am decis să îmi potolesc setea de lectură cu noua "vedetă " în materie de lectură, De vorbă cu Emma - Vitali Cipileagă . Când am auzit prima dată de carte am zis că vreau neapărat să o am în biblioteca mea . Acum regret cu desăvârșire că persoana care mi-a dăruit-o şi-a cheltuit banii pe ea.
"Cartea" , dacă o putem numi aşa , este o conglomerare de citate ( luate bineînțeles de pe Tumblr ) , desene si niște dialoguri mici pe ici colo . Dialogurile dintre cele două personaje Greg si Emma au cam jumătate de pagina , după care urmează citate si pozele " vedetă " . Şi apoi se repetă. Lucrul care m-a dezamăgit cel mai tare este că dialogurile mici măcar nu au o legătură cât de mică, fiind trântite ca în ciorbă. O lectură are de obicei un subiect , un fir narativ , momentele subiectului . În cartea asta lipsesc cu desăvârșire. Aş putea sa o asociez cu caietul în care îmi notez citatele preferate. Țin sa vă mărturisesc că regret ca am început anul cu această "lectura" pe care nu o recomand nimănui. Chiar nu îsi merită cei 40 de lei.
Nota mea acordata acestei carti este 2,5/ 5.
Jos puteti admira cateva din "minunatele" citate.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu